Vacature

Administratief medewerker Verkoop
Fulltime

Hoe ziet jouw dag er uit?

Zodra je ’s ochtends bent gearriveerd op je werkplek begin je met de orderverwerking. Je werkt in ons eigen softwareprogramma ‘SuperVugt’, dat Super handig werkt en waarin je Super snel alle orders kunt verwerken!
Je schakelt snel tussen telefoontjes, mailtjes en de communicatie met je collega’s van de productie en de expeditie. Je zorgt in groepsverband met je collega’s van team verkoop dat alle orders zo snel mogelijk in de productie terecht komen en lost waar nodig problemen op. Dit is jullie gezamenlijke doel: de klant staat op nummer 1! Je bent het aanspreekpunt voor onze vaste klanten, je geeft advies, je maakt afspraken en je onderhoudt het klantcontact. Ook komt het regelmatig voor dat je chauffeurs die de bestellingen komen laden te woord staat.
In de middaguurtjes zal je de verantwoordelijkheid dragen voor verschillende administratieve taken, waaronder de facturatie en de klachtenafhandeling

De ideale kandidaat..

  • Heeft ervaring in een soortgelijke functie;

  • Is 5 dagen per week beschikbaar met een starttijd vanaf 7.30 uur;

  • Heeft geen problemen met een variabele eindtijd tussen 16.00-17.00 uur;

  • Beschikt over een goede communicatieve vaardigheid en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

  • Heeft een goede vaardigheid met MS Outlook, Word en Excel;

  • Heeft een ondernemende, flexibele en betrokken instelling;

  • Is een echte teamplayer.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris;

  • Een baan voor minimaal 38 uur per week;

  • Overuren worden met een toeslag van 35% uitbetaald;

  • Werken op zaterdag wordt met een toeslag van 50% uitbetaald;

  • Pensioenopbouw vanaf je 21ste verjaardag;

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;

  • Mogelijkheid van een vaste aanstelling.

En nog meer..

  • Wij werken in dagdiensten en starten om 8.00 uur ‘s ochtends;

  • Iedere pauze kan je genieten van een gratis kop koffie/thee in een tropische omgeving en je eten warm je makkelijk op in één van onze magnetrons;

  • Een fantastisch nieuw pand als werkomgeving in Ridderkerk;

  • Een goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer, de auto en de fiets (die je makkelijk voor de deur kunt parkeren).

Dank dat je mee wilt denken, maar wij stellen acquisitie niet op prijs.

Ga jij de uitdaging aan?
Solliciteer direct!
Upload uw CV

Bedankt voor je sollicitatie! Wij nemen contact met je op.

Of bel/app direct naar 0649602952